Kadın Erkek Popüler
 Hiç bizimkini denediniz mi? 
1 bekleyin, buraya da geliyorum. dıgıdık dıgıdık.
8 Dışarı çıkmayın gençler. Dışarısı soğuk insanlar daha bir soğuk. Sabah kahvaltılık birkaç şey almak için BİM'e indim. Böyle suratsız, enerjisiz kasiyer üstün körü geçtikten sonra -tabi her zaman poşetleme işi bizdedir ne boka para alıyorsa- "krödö dödöm ömö bönkö möydö" dedi öküzce. Bende öküzce "förkötmöz" dedim. Ya bir "hoşgeldiniz" de, "banka,kredi hangisi acaba?" de. Ölmezsiniz arkadaşım sabahın körü yani. Aynı şey apartmanda olur, herkes kanlı bıçaklı gibi birbirine cins cins bakıp yoluna devam eder. Bir insanla merdivende selamlaşırsam aşağı ikişer ikişer inerim, insana bir enerji katar bu. Sabah sabah enerjimi sömüren BİM kasiyeri oldu resmen. Yoldan geçerken birine selam ver geç adımlarınız hızlanacaktır, içiniz kıpır kıpır olacaktır deneyin görün. Toplumun asıl sorunu bu zaten, birbirimizi bölmeye bayılırız; güzel, çirkin, zengin, fakir bir türlü toplum olamayız. Ya o kadar körsünüz ki bir şeyleri paylaşmanın mutluluğundan habersizsiniz. Öylece kıçınızın derdi için uğraşın. Mutlu olmak bedavadır! Yeterki az güler yüzlü olun insanlara bön bön bakmayın.
0 Bugün gece 01.30 gibi türkişte servisten inen büyük lacivert valizli bayan ortaokul yıllarım da uzaktan uzaktan çocukça sevdigim ancak gidipte konuşmaya bir türlü fırsat bulamadığım kıza ne kadar çok benziyorsun.
4 Arkadaş bir suratı bir sîması var, ulan tribe giriyorum. Hani frambuazlı pasta gibi, kaşık kaşık nutella gibi, balparmak gibi, jellibon gibi devâsa tatlı bir mahlûk. Bir de göz göze gelip gülümsemesi yok muuu (?) 'hayatguzeldiyeceksin' daha naapsın.
4 23 nisan. Çocukken her 23 Nisan sabahı Kahvaltıdan sonra annem ve babamla stada giderdik. Kutlamaları izlemek için. Öyle değişik bir heyecan olurdu ki içimde. Bugün benim bayramım derdim. O gün annem bana istediğim dondurmayı yiyebilecegimi söylerdi. Ya da istediğim herhangi bir şeyi alabileceğimi. 😊 Anlamlı bir gündü benim için. Liseye geçince erkek kardeşim için anlamlıydı 23 Nisan şenlikleri. 😊😊 Bugün küçük yegenlerim için çok üzüldüm. Biri 10 yaşında diğeri 7 yaşında... Bugün onların bayramı olmalı aslında. Sabah uyandım baktım kimsede bir heyecan yok. Yani Yengem ve abimde bu konuyla ilgili hiç bir değer yok. Çocukların kaçırdıklarını gördükçe daha da üzüldüm. Bende baktım kutlamalara götüremiyorum. Dedim bugün 23 Nisan sizin gününüz! Hadi en çok neyi yapmak istiyorsunuz, söyleyin onu yapalım dedim. Cebimdeki paraya kadar düşündüm. Ne deseler yapacaktım. Ne dediler biliyor musunuz? Öyle temizler ki. Duyunca hayret ettim. Çocuklardan öğrenmeliyiz insan olmayı. Slime yapalım dediler. Düşünebiliyor musunuz? Şuan duygularımı anlatamıyorum. Ama öylesine mutlu oldum ki. Mutluluğun maddiyata bakmadığını onlardan öğrendim bugün. Oturduk. Saatlerce güldük, eğlendik, kirlendik ve başarısız olduk. Onların gözlerindeki mutluluğu görseniz başkaydı. Bambaşkaydı. Bir çocuğa emanet edin gününüzü. Gerisini o halledecektir.
4 Allah kimseyi boş konuşan ve çelişen insanla muhattap etmesin. Cahilken nedir bu bilmişlik.
0 23/04 saat 22:45 civarı bayramefendi de 4 lü oturan kız grubunun içindeki fenerbahçe atkılı sarışın bayan lütfen bunu okuyorsan lütfen beni bul 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0 Bu mevsime bu soğuk sizce de fazla değil mi?
O kadar üşüdülerki bacaklarımı hissetmiyordum. 😢😢 Bu arada ben buraya genelde yolculuk yaparken yazdığımı fark ettim. Neden acaba ?
2 Ben Beşiktaş'ın Avrupa ligindeki talihsiz mağlubiyetini daha henüz atlatmışken şimdi de Real Madrid 😒😢 Ahh Ahh hayat çok zor
1 Galiba iki haftadır yazmıyorum , ha neden yazmıyorum ; tabiki de bilmiyorum ama içimde bir isteksizlik var buna çözümde bulamıyorum. Düşününce o kadar çok şey yaşadım ama hala neden yazıya dökmek istemiyorum bilmiyorum.Hayata karşıda öyle olmaya başladım , bir huzursuzluk , isteksizlik ve yorgunluk galiba mevsim değişimi falan ilk kez bu kadar beni etkiledi.Çoğu yazıları görüp okumadan geçiyorum galiba ilk kez bu kadar üzgünüm , kendimi bitmiş hissediyorum; duygularım külleniyor...